EPL

Eat Pray  Love, un film ce ocupă locul patru în Box Office-ul american, cu încasări de $6,815,555. E un film ce vi-l recomand cu dragă inimă. Un film ce aduce în vizorul public traseul femeii in societate. Călătoria femeii prin viaţa în încercarea de a se regăsi dupa un divorţ.Gama sentimentelor trăită de aceasta este foarte variată, în încercarea de a ieşi din depresie pleacă in Italia, unde se desfată cu specificul culinar( de aici Eat), apoi în India pentru a se gasi spiritual( Pray) iar in cele din urmă gaseşte dragostea(Love). Dacă sunteţi amatorii distribuţiei e important de stiut că Julia Roberts interpreteaza rolul eroinei(Liz Gilbert), regizorul este Ryan Murphy.

Filmul este realizat după cartea cu acelasi nume, EPL, a scriitoarei americane ,Elizabeth Gilbert. Este una dintre cărţile cele mai mediatizate în ultimul timp. Eu am citit cartea pe nerăsuflate, o gasiţi chiar si pe net, dacă drumul până la bibliotecă e prea lung. 😀

Cartea ne prezintă drumul autoarei de la depresie, tristeţe şi obsesie, la fericire, linişte şi satisfacţie. Cu ajutorul lui Dumnezeu, Gilbert a reuşit sa gasească puterea necesară de a evada dintr-o căsnicie eşuată şi de a lăsa totul în urmă pentru un an întreg. In acest an şi-a propus să viziteze trei tari, Italia, India si Indonezia, pentru a-şi recâştiga pofta de a trăi şi pentru a scrie aceasta carte.

Vizionare plăcută!! Am lăsat si un link cu trailer-ul filmului.

epl

  1. #1 by Madalina Coseran on septembrie 9, 2010 - 2:03 pm

    De unde il pot downloada?? Stii? Sau tu l-ai vazut la cinema?

  2. #2 by cristianloredana on septembrie 9, 2010 - 4:36 pm

    Da la cinema l-am văzut, dar sigur trebuie să apară şi pe net:D

  3. #3 by Madalina Coseran on octombrie 28, 2010 - 10:03 am

    L-am vazut si eu in final aseara… M-a impresionat. Inca ma gandesc la el… E genial!

Lasă un comentariu